dissabte, 5 de gener del 2013

Tancament del Bloc


Benvinguts/es un altre dia més!

Sabeu que? El primer semestre de la universitat ja s'ha acabat! Encara queda fer els exàmens (esperem que vagin bé), però ja deixo enrere gtic, coed, plàstica, música, etc.

Com a conseqüència d'això, en aquesta última entrada us vull deixar un recull de totes les eines fetes servir a classe de gtic, classificades en les 6 habilitats de la Taxonomia de Bloom de l'era digital (2008).
Recordeu que era la Taxonomia de Bloom? 
Doncs com va dir l'Anna Pérez en la seva conferència sobre el paper del mestre  i les TAC, s'entén com la classificació dels objectius del procés d'aprenentatge, els quals, es defineixen en tres dominis: Cognitiu, Afectiu i Psicomotor.
S'ha de dir que tot va començar l'any 1956 quan Benjamin Bloom va classificar aquestes activitats educatives, de més senzilles a més complexes. Uns anys després (any 2000), es va revisar, canviant així, els substantius per verbs i l'orde d'alguns d'aquests. Aquí podeu veure de que parlo:


http://www.eduteka.org/imgbd/23/23-11/ImagBloom.jpg

I com a resultat del pas dels anys, la Taxonomia de Bloom segueix sent una eina fonamental per establir objectius d'aprenentatge, ja que des del 2008, Andrew Churches va tornar a revisar-la i actualitzar-la, completant i creant així, la Taxonomia de Bloom per a l'era digital. 


Dit tot això,i com he esmentat abans, només em queda deixar-vos el recull de les activitats del primer semestre de gtic, classificades segons la Taxonomia de Bloom de l'era digital (2008) i dir-vos que ha sigut un plaer compartir aquests nous coneixements i experiències amb tots vosaltres.

Gràcies i petonets! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada