dissabte, 1 de desembre del 2012

Poesia

Bon dia!

Sabeu que?
Ja fa temps que a classe de COED ens van fer buscar una poesia que ens agradés i en aquell moment, també ens van dir que l'hauríem de recitar davant de tota la classe, però fins ahir, dia que em va tocar recitar a mi, no havia sentit els nervis de recitar davant d'un grup de 70 persones aproximadament...
He de dir, que al principi no sabia quin poema escollir, vaig buscar i vaig trobar Deixa't besar de Joan Salvat- Papasseit, m'agradava perquè era bonic i romàntic, però al seguir buscant vaig trobar Vistes al Mar de Joan Maragall i finalment vaig escollir aquest, simplement per parlar del mar, una cosa que em fascina. A l'hora de recitar, mira que havia repetit mil cops el poema, doncs semblava que se m'oblides...cosa dels nervis, però diria que va sortir força bé. 
Aquí us deixo el vídeo perquè em veieu i opineu.



I després de tot, he trobat divertit el recitar, és com fer una mica de teatre, deixar-te anar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada